Obsah

IR(A) - Lety IFR

IR(A)  -  SEP - MEP  - kvalifikace pro lety IFR

Přístrojová doložka opravňuje držitele k provedení letu za  podmínek IFR.

IR(A) - SEP  -  přístrojová kvalifikace pro jednomotorový pístový letoun
IR(A) - MEP  -  přístrojová kvalifikace pro vícemotorový pístový letoun

Ceník

Cena na vyžádání. Provádíme ve spolupráci se smluvními partnery.

Varianty výcviku

  • Jednomotorový letoun (IR-SEP)
  • Simulátor / jednomotorový letoun (FNPT II / IR-SEP)
  • Vícemotorový letoun (IR-MEP)
  • Simulátor / vícemotorový letoun (FNPT II / IR-MEP)

Konverze jednomotorový / vícemotorový letoun (IR-SEP / IR-MEP) pro držitele IR-SEP.

Podmínky pro zahájení výcviku

Žadatel o kvalifikaci IR musí mít platnou licenci PPL(A) nebo CPL(A), kvalifikaci NIGHT, úspěšně složenou zkoušku z letecké angličtiny na ÚCL, přiznanou úroveň obecné angličtiny min. LEVEL 4 ICAO a platné zdravotní osvědčení 2. třídy.

Výcvik

Teorie - kurz teoretické výuky k IR(A) v rozsahu alespoň 200 hodin.

Praktická část výuky je rozvržena do 50 - 55 hodin (dle výběru kvalifikace IR/SEP nebo IR/MEP) absolvovaných pouze na letounu nebo absolvovaných v kombinaci na simulátoru a letounu v závislosti na typu zvoleného výcviku.

Zkouška pro získání kvalifikace IR

Teoretickou zkoušku může žák vykonat již v průběhu praktického výcviku. Zkouška se provádí na ÚCL v Praze. 
Praktická část může být provedena až po úspěšném složení teoretické zkoušky. Tato část trvá cca 60-90 minut a musí být provedena s examinátorem ÚCL.

Výcviky a kvalifikace