IR(A) - Lety IFR
IR(A) - SEP - MEP - kvalifikace pro lety IFR
Přístrojová doložka opravňuje držitele k provedení letu za podmínek IFR.
IR(A) - SEP - přístrojová kvalifikace pro jednomotorový pístový letoun
IR(A) - MEP - přístrojová kvalifikace pro vícemotorový pístový letoun
Ceník
Cena na vyžádání. Provádíme ve spolupráci se smluvními partnery.
Varianty výcviku
-
Jednomotorový letoun (IR-SEP)
-
Simulátor / jednomotorový letoun (FNPT II / IR-SEP)
-
Vícemotorový letoun (IR-MEP)
-
Simulátor / vícemotorový letoun (FNPT II / IR-MEP)
Konverze jednomotorový / vícemotorový letoun (IR-SEP / IR-MEP) pro držitele IR-SEP.
Podmínky pro zahájení výcviku
Žadatel o kvalifikaci IR musí mít platnou licenci PPL(A) nebo CPL(A), kvalifikaci NIGHT, úspěšně složenou zkoušku z letecké angličtiny na ÚCL, přiznanou úroveň obecné angličtiny min. LEVEL 4 ICAO a platné zdravotní osvědčení 2. třídy.
Výcvik
Teorie - kurz teoretické výuky k IR(A) v rozsahu alespoň 200 hodin.
Praktická část výuky je rozvržena do 50 - 55 hodin (dle výběru kvalifikace IR/SEP nebo IR/MEP) absolvovaných pouze na letounu nebo absolvovaných v kombinaci na simulátoru a letounu v závislosti na typu zvoleného výcviku.
Zkouška pro získání kvalifikace IR
Teoretickou zkoušku může žák vykonat již v průběhu praktického výcviku. Zkouška se provádí na ÚCL v Praze.
Praktická část může být provedena až po úspěšném složení teoretické zkoušky. Tato část trvá cca 60-90 minut a musí být provedena s examinátorem ÚCL.
Výcviky a kvalifikace